Pre všetky produkty platí, že ich možno vrátiť len v prípade, ak sú neotvorené a zapečatené. Napríklad, dóza doplnkov musí byť stále zapečatená, aby ju bolo možné vrátiť.
Oznám svoju návratku do 14 dní od prijatia a pošli produkt späť do ďalších 14 dní.
Náklady a zodpovednosti
Náklady na štandardné vrátenie tovaru sú 5,95, vrátane DPH.
Pri nesprávnom alebo poškodenom doručení hradí BONO náklady a vrátenie je teda zadarmo.
Ak si vyberieš vlastného dopravcu, náklady sú na tvoje vlastné náklady.
Pri poškodených alebo použitých produktoch, alebo pri porušenej pečati, si vyhradzujeme právo účtovať poplatky.
Práva a vrátenie peňazí
Máte právo vrátiť tovar do 14 dní od prijatia bez udania dôvodu.
Vrátenia prebehnú do 14 dní po prijatí vráteného tovaru. Vrátime celú kúpnu sumu vrátane nákladov na dopravu. Náklady na vrátenie 5,95 môžu byť však uplatnené.
Vrátenie peňazí môžeme urobiť až po tom, čo dostaneme vrátený produkt alebo poskytneš dôkaz o odoslaní.
Vrátenie peňazí sa uskutoční rovnakou platobnou metódou, ktorú si použil pri nákupe.
Prečo BONO žiada poplatky za vrátenie
Politika nákladov na vrátenie tovaru vo výške 5,95 vrátane DPH je určená na čiastočné pokrytie logistických nákladov a zníženie počtu vrátení.
Očakáva sa, že v rámci celého sektora e-commerce sa počet vrátení zvýši z 1,5 miliardy v roku 2021 na 2,5 miliardy v roku 2025, čo prináša značné finančné a ekologické dôsledky.
Nie všetky vrátené produkty môžu byť opätovne predané. Rovnako vyžadujú vrátenia extra logistiku a balenie, čo vedie k väčšej ekologickej stope.
Cieľom nákladov na vrátenie je motivovať zákazníkov k uvážlivým rozhodnutiam o nákupe na základe našich produktových informácií, čím sa minimalizuje potreba vrátenia a prispieva sa k udržateľnejšej budúcnosti.